Gewenste positie: een head of brand design rol. Merken verder bouwen en campagnes van A tot Z begeleiden bij een in-house team.
Gewenste brand: merken die actief zijn in lifestyle, fashion, sport, innovatie, food of sustainability. Een (internationale) werkomgeving waar creativiteit, innovatie en een duidelijke merkvisie samenkomen.
Persoon/eigenschappen: betrokken en loyaal, open, spontaan, energiek, stressbestendig, gestructureerd. Een sterke strategische en operationele blik, stimuleert samenwerking en persoonlijke groei binnen het team. Een sterk gevoel ontwikkeld voor merk, content en campagneontwikkeling. Combineert creatieve diepgang met leiderschapservaring en een scherp oog voor design.
Ervaring: ruim 10 jaar ervaring bij toonaangevende bureaus met een internationale achtergrond in branding en campagneontwikkeling als Art Director / Designer en 3 jaar als Head of Design.
Accounts: A-merken als Albert Heijn, Coca-Cola, Etos, Nestlé, Warner Bros, IKEA, Mercedes-Benz, Lufthansa en E.ON.
Opleidingen: Art Direction in Advertising, Multimedia Design. International Baccalaureate (Engels & Frans)
Talenkennis: Nederlands en Engels moedertaal. Frans en Duits vloeiend in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 5.500,- / € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.