Gewenste positie: een afwisselende en verantwoordelijke lead rol met de focus op UX en Service Design:
Gewenst brand: klantzijde. Cultuur: Innovatief, toekomstgericht, focus op samenwerking en professionalisering
Persoon/eigenschappen: Analytisch, innovatief ingesteld, samenwerkingsgericht, krijgt energie van complexe uitdagingen en het werken met nieuwe technologieën.
Ervaring: 10 jaar als UX- en Service Designer:
Accounts: B2B & B2C, voornamelijk digitale merken en organisaties met focus op digitale producten.
Opleidingen: TU Delft - MSc. Strategic Product Design & TU Delft - BSc. Industrial Design Engineering.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: bij voorkeur 36 uur per week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.