Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 32083)

UX- (SERVICE) DESIGN LEAD

AMSTERDAM
Lead
Digital, Branding/design, Klantzijde/brands

Gewenste positie: een afwisselende en verantwoordelijke lead rol met de focus op UX en Service Design:

  • Leidinggeven aan en faciliteren van designtrajecten;
  • Workshops en design sprints faciliteren;
  • Complexe vraagstukken analyseren en vertalen naar oplossingen;
  • Samenwerken en sturen binnen multidisciplinaire teams;
  • Bijdragen aan innovatie, nieuwe technologieën en digitale productontwikkeling;
  • Soort projecten: Innovatieve projecten rondom digitale producten en diensten;
  • Pré: Innovatieprojecten met focus op nieuwe technologieën.

Gewenst brand: klantzijde. Cultuur: Innovatief, toekomstgericht, focus op samenwerking en professionalisering

Persoon/eigenschappen: Analytisch, innovatief ingesteld, samenwerkingsgericht, krijgt energie van complexe uitdagingen en het werken met nieuwe technologieën.

Ervaring: 10 jaar als UX- en Service Designer:

  • Onderzoek doen en vertalen naar inzichten;
  • Vertalen van complexe vraagstukken naar oplossingen;
  • Workshops, design sprints en onderzoekstrajecten begeleiden;
  • Soort projecten: digitale productontwikkeling, innovatieprojecten, UX- en service design trajecten.

Accounts: B2B & B2C, voornamelijk digitale merken en organisaties met focus op digitale producten.

Opleidingen: TU Delft - MSc. Strategic Product Design & TU Delft - BSc. Industrial Design Engineering.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: bij voorkeur 36 uur per week voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Amsterdam.

Salarisindicatie: € 6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.