Gewenste positie: CD/ECD bij een digital bureau voor global merken, een marktleider of startup.
Gewenst bureau/merk: internationaal bureau, A-merk of unicorn. Trend-, tech- en toekomstgericht – denk naast film en foto aan AR/XR/AI en experiential. Een platte, snelgroeiende organisatie. Het ambitieuze team deelt gelijke culturele waarden en versterkt elkaar. Het doel is om samen beter en slimmer te worden – als creatief bureau met de klanten en ook de doelgroep.
Persoon/eigenschappen: een veelzijdig creatief, gedreven door een zeer nieuwsgierige instelling. Een optimistische pionier. Aansturende authentieke leider met wanneer nodig hands-on mentaliteit. Analytisch, kritisch, met een doel voor ogen en met een oog voor detail. Oplossingsgerichte communicator. Een constructieve organisatie-analist en procesverbeteraar. Inspirerende mentor die veel vrijheid en vertrouwen geeft en persoonlijke ontwikkeling ondersteunt.
Ervaring: >14 jaar hybride creatief gespecialiseerd in lifestyle. Bij netwerkbureaus, startups en aan merkzijde:
Accounts: internationale marktleiders in onder meer sport, lifestyle, telecom, tech en automotive.
Opleidingen: Bachelor: AMFI, Concepts & Brands, Fashion Technology.
Certificaten: Harvard: Tech for Good; British Council, TEFL; Goethe Institut, Deutsch Grammar & Writing C1.2.
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) en Duits (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime voor 40 uur p/week in dienstverband en op interim basis en/of freelance.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland; Europa; NYC/Miami/Austin, US.
Salarisindicatie: € 135/150K o.b.v. 40 uur bruto p/jaar, afhankelijk van functie en secundaire arbeidsvoorwaarden.