Gewenste positie: een brede en afwisselende rol als Allround (Lead) Visual Designer / Creative:
Gewenst bureau: multidisciplinaire creatieve organisatie of bureau waar veel mogelijkheden zijn om van elkaar te leren en je verder te ontwikkelen. Voorkeur voor de kunst en cultuur, outdoor en travel, fashion en sport branche; Purpose driven werk maakt op hoog niveau met een sterke goed doordachte boodschap.
Persoon/eigenschappen: creatief, proactief, enthousiast, kritische maar positieve instelling, gaat continu op zoek naar nieuwe invalshoeken, empathisch, schakelt soepel binnen en tussen teams met verschillende expertises. Leergierig; betrokken. Fijn gevoel voor concept en ontwerp, compositie en lay-out, fotografie en videografie.
Ervaring: 8 jaar als Visual, Grafisch, UI en Interaction Designer o.a. bij een communicatie, digital en creative agency:
Accounts: B2C en B2B, A-merken en groot MKB, branches gezondheidsdiensten, automotive, media, arbeidscommunicatie en leadwerving.
Opleidingen: Multimedia Designer (Grafisch Lyceum) & Conceptueel Beeld Module 1 Fotoacademie Amsterdam.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis: Photoshop, Illustrator, Figma, Miro, After Effects, Sketch, InDesign, Premiere Pro, Lightroom
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand
Bereisbare regio: Utrecht, Amsterdam, Rotterdam ,Amersfoort, Rotterdam en Apeldoorn.
Salarisindicatie: € 4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.