Gewenste positie: een brede, zelfstandige en inhoudelijke creatieve/ strategische functie op het snijvlak van (digital) product en merk, positionering & identities:
Gewenst bureau/brand: Agency met de focus op merkidentiteit of dat als een onderdeel hebben van de propositie. Creatieve inhouse afdeling van een tof brand. Persoonlijke en informele, professionele (kwaliteitsgerichte) cultuur.
Persoon/eigenschappen: strategisch en creatief, communicatief en sociaal vaardig, kwaliteitsgericht, autodidact, storyteller. Passie voor design. Geloof dat creativiteit een emotionele binding kan creëren tussen bedrijven, klanten en medewerkers.
Ervaring: 10+ jaar, o.a. Creative Director, Creative en Strategist bij een (digital) designbureau, online marketing bureau en aan klantzijde:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, e-commerce, retail, cultuur, food, finance, health, mobility
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week, voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 6.500,- / 8.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van rol en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 125,- uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.