Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 29632)

MARKETING & COMMUNICATIE - BRAND PARTNERSHIPS MANAGER

AMSTERDAM
Senior
Social, Advertising, Branding/design, Klantzijde/brands, Content

Gewenste positie: een senior rol als Marketing Manager waarin voldoende ruimte is om op strategisch niveau te opereren.

  • Conceptontwikkeling en creatie van merk(activatie)campagnes;
  • Ontwikkelen, bijsturen en monitoren van merkstrategie;
  • Pré: leiding geven aan een team en doorgroeimogelijkheden tot Marketing Director.

Gewenst bureau of brand: ambitieus en professioneel met inhoudelijk en strategisch sterke afdelingen, waar ruimte is voor ontwikkeling en waar transparantie in de cultuur vooropstaat.

Persoon/eigenschappen: enthousiast, ambitieus, gemotiveerd/gepassioneerd, sociaal, nauwkeurig, maakt graag onderdeel uit van een team.

Ervaring: 15 jaar + ervaring in marketingstrategie, brand management, social media, brand partnerships, advertising, PR, media en branded content. Beschikt over een veelzijdige achtergrond aan zowel merkzijde, mediakant en bureauzijde.

  • Ervaren in het opzetten van zowel offline als online marketingcampagnes en multimedia-partnerships;
  • Managen van het volledige marketingproces van strategie en conceptontwikkeling tot data gedreven inzichten, mediaplanning, budgettering, productie en campagne-uitvoering.

Opleidingen: Master Marketing, HEAO Marketing.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: in overleg beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.

Jaarsalarisindicatie: € 80K / € 90K o.b.v. 40 uur afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.