Gewenste positie: een leidinggevende functie als head of/ director in digital marketing, product en/of content.
Gewenst bureau/brand: staat open voor klant en bureaukant. Van origine marketeer en gespecialiseerd in online marketing Ook veel ervaring in de film/content/ streaming branche.
Persoon/eigenschappen: een verbinder, digital and technology minded, innovatieve start up mentaliteit, teamplayer. Ruimdenkend, geeft mensen het vertrouwen om open, eerlijk en oprecht te zijn. Goed in het identificeren van sterke punten, het samenbrengen van mensen, het begeleiden en inspireren van mensen en stakeholders management.
Ervaring: > 20 jaar ervaring met startups en als ondernemer. Laatste 2 jaar bij een digital platform als Head of Brands & Content. Ruime ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten en business modellen, digitale platforms (SSP & DSP), online (video) advertising en de laatste jaren een focus op online tech development.
Opleidingen: hbo commerciële economie, specialisatie sports & entertainment marketing.
Cursussen: Google Adwords, Double Click Bidmanager, Scrum Master Certified.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week (woensdagmiddag vrij) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht en Amsterdam.
Salarisindicatie: € 100K o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.