Gewenste positie: een rol met de focus op merkstrategie/branding:
Gewenst bureau/brand: eigentijds middelgroot/groot bureau dat innovatie en verandering omarmt. Veel verantwoordelijkheden, flexibel en hybride werken. Onderdeel zijn van een strategisch team dat werkt met bestaande/werkende processen.
Persoonlijkheid:
Ervaring: 10+ jaar, o.a. als Brand Strateeg bij een reclamebureau en als Product Manager aan klantzijde:
Accounts: grote nationale en internationale klanten zoals bol.com, Randstad Groep, Triumph, Univé, Philips. Maar het waren vooral de kleinere, opstartende merken waar ze het meeste plezier uit haalde, omdat hier vaak veel meer ruimte voor creativiteit is en deze organisaties veel wendbaarder zijn. Vanuit degelijke positie is ze op haar sterkst. Gabson BV. is hier een goed voorbeeld van. Tevens brand building voor veel lokale en internationale artiesten.
Opleidingen: hbo Media, Information & Communication Editing & Media Productie
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: beschikbaar vanaf september/oktober.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: +/- € 5.500,- bruto p/maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.