Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 28991)

PRODUCER

AMSTERDAM
Medior
Media, Productie

Gewenste positie: een inhoudelijke Producer rol:

  • Regelen en organiseren van producties van A tot Z, inclusief callsheets, planning en procesbewaking;
  • Coördinatie van post-productie: montageplanning, afstemming met editors en vormgevers, oplevering binnen deadlines en budget;
  • Klantcontact en advies: achterhalen van de vraag achter de vraag, doelstellingen scherpstellen, inhoudelijk meedenken en vertalen naar een concrete aanpak;
  • Proactief verbinden van betrokken disciplines en zorgen dat de juiste input tijdig geleverd wordt;
  • Stakeholders zelfstandig benaderen en op de hoogte houden van projectvoortgang.
  • Werken aan meerdere producties tegelijkertijd, waardoor snel schakelen en effectief prioriteren essentieel is; intensief klantcontact vormt een belangrijk onderdeel van het dagelijkse werk.
  • Soort projecten: TV-producties, creatieve video- en contentproducties met inhoudelijke impact, projecten met maatschappelijke, culturele of retail/food en een focus op storytelling.

Gewenst bureau: Werkt het liefst binnen een open, informele en creatieve cultuur met korte lijnen en ruimte voor betrokkenheid. Heeft voorkeur voor bureaus die werken op het snijvlak van voedsel, retail, kunst, cultuur en maatschappelijke thema’s.

Persoon/eigenschappen: Streeft naar kwaliteit en een verzorgd eindresultaat. Maakt makkelijk contact, weet snel vertrouwen te winnen bij klanten. Loyaal en betrokken. Organisatorisch sterk en gestructureerd. Signaleert kansen en denkt proactief mee met de klant. Weet goed overzicht te behouden bij drukte en het managen van meerdere lopende projecten.

Ervaring: 7 jaar als Producer bij verschillende media:

  • End-to-end productiebegeleiding, draaiplanning en callsheets opstellen;
  • Montage- en opleverplanning;
  • Stakeholder- en klantcommunicatie;
  • Adviseren over inhoud en doelstellingen van projecten;
  • Werken met externe partijen zoals editors, vormgevers en leveranciers;
  • Gastvrij en servicegericht werken richting zowel gasten als opdrachtgevers;
  • Soort projecten: TV en online video content.

Accounts: Ervaring met zowel B2B als B2C. Werkt graag voor (semi-)overheid, culturele instellingen, merken binnen retail, kunst, cultuur, food en maatschappelijke thema’s.

Opleidingen: Bachelor of Arts: Media Communications - Webster University Leiden

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) en Spaans (Bovengemiddeld) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 36/40 uur p/week voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 2 maanden.

Bereisbare regio: Breda, Tilburg, Den Bosch, Utrecht, Amsterdam.

Salarisindicatie: € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.