Gewenste positie of project: een rol als art director of creative, met de focus op concept ontwikkeling en begeleiding en coaching van designers:
Gewenst bureau/brand: communicatie- of designbureau. Middelgroot bureau met duidelijke visie en ambitie die (duurzame) verandering teweeg wil brengen. Een omgeving die innovatie en creativiteit stimuleert. Dit binnen een jong, gezellig en ambitieus team waar zowel samen als zelfstandig gewerkt kan worden, met genoeg afwisseling in dagelijkse werkzaamheden.
Persoon/eigenschappen: creatief, flexibel, zelfstandig, enthousiast, toegewijd, ondernemend, verantwoordelijk, probleemoplossend, sociaal, humor, kritisch, gepassioneerd, visueel ingesteld, empathisch, betrouwbaar, loyaal.
Ervaring: > 10 jaar, o.a. als (freelance en vast) Creative en Strategic Designer aan klantzijde en bij een design en communicatiebureau:
Accounts: B2C, social enterprises, start-ups, stichting, B2B.
Opleidingen: Willem de Kooning Advertising (hbo), Sint Lucas Design & Communication (mbo).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring
Bereisbare regio: Noord-Holland, en op freelance basis Randstad.
Opzegtermijn: 1 maand
Dienstverband: beschikbaar tussen 24 - 32 uur voor een vast dienstverband en op freelance basis.
Tarief indicatie: € 85/90,- afhankelijk van het soort en de duur van het project.
Salarisindicatie: € 4.500/5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.