Gewenste positie: een functie waarin zijn veelzijdige achtergrond in grafisch ontwerp, branding, digitale media, packaging design en art direction ingezet kan worden om organisaties en merken naar een hoger niveau te tillen.
Kerntaken en verantwoordelijkheden:
Gewenst bureau/brand: een dynamisch agency of organisatie in de sectoren technologie, mode, lifestyle, retail, duurzame innovatie of FMCG (Fast-Moving Consumer Goods).
Persoon/eigenschappen: zijn aanpak is hands-on, strategisch en gericht op kwaliteit, innovatie en impact. Hij combineert creativiteit met een pragmatische mindset en blinkt uit in het vertalen van abstracte concepten naar concrete resultaten.
Ervaring: met meer dan 20 jaar ervaring als Design Director, Art Director en Graphic Designer heeft hij:
Skills: Grafisch ontwerp, typografie, branding, digitale media, packaging design, art direction, creatieve conceptontwikkeling en teammanagement.
Awards en erkenningen:
Accounts: Ervaring met B2B en B2C klanten, waaronder A-merken in sectoren zoals mode, retail, technologie, lifestyle en FMCG.
Opleidingen: Media college Vormgeving.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Softwarekennis: Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, XD), Figma, After Effects (basis) en overige relevante tools, inclusief specialisatie in tools voor packaging design en art direction. Non code website builders (wordpress elementor, semplice)
Beschikbaarheid: Partime beschikbaar voor een vast dienstverband (4 dagen ofwel 32 uur).
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.000 – € 6.500 bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 75 – € 125 per uur exclusief marge en reiskosten (€0,23 per km), afhankelijk van de opdrachtduur en complexiteit.