Gewenste positie: een rol als Senior Concept Creative:
Gewenst bureau/brand: bureau of brand dat gaat voor kwaliteit, waar de creativiteit vanaf spat en dat tegelijkertijd ook inhoudelijk sterk werk maakt. Mix van B2B en B2C projecten. Geen ego’s. Open-minded cultuur.
Persoon/eigenschappen: “vibrant personality”. Een échte maker. Liefhebber van kunst én het buitengewone. Teambuilder, optimist en adviseur. Kan luisteren en overtuigen. Nieuwsgierig, sportief en leergierig. Tikkie perfectionistisch. Doorzetter. Altijd lachend de dag door.
Ervaring: 9 jaar, waarvan de laatste 4,5 jaar als Creative (Lead) bij een communicatiebureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. Tech, Retail, Automotive, Insurance, FMCG, Gaming, Fashion.
Opleidingen: HKU Arts & Economics
Cursussen: Hyper Island Brand Strategy & Storytelling
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-40 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.