Gewenste positie: een lead rol op het snijvlak strategie en creatie, als Strategische Creatief / Concepter:
Gewenst bureau/brand: dynamische omgeving, professioneel, bureau of brand waar je kunt werken voor meerdere merken en waar je samenwerkt met andere creatieven aan (B2C) fullservice strategieën/concepten.
Persoon/eigenschappen: concepter met strategische inslag; analytisch en strategisch sterk; communicatief- en sociaal vaardig; groot verantwoordelijkheidsgevoel; toegewijd en betrokken; harde werker; enthousiasmerend.
Ervaring: > 8 jaar als Strategische Creative o.a. bij een activatie, social en online marketingbureau:
Accounts: B2C / A-Merken: AEG, Heineken, Eyescan, The Grand Amsterdam, INK Hotel, Schiphol, Warner Music Benelux, Univé, Justdiggit, KNCV Tuberculosefonds, Universiteit van Amsterdam
Opleidingen: Communicatiewetenschap (wo)
Cursussen: The Fundamentals of Digital Marketing (Google Digital Garage)
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van de functie en secundaire arbeidsvoorwaarden.