Gewenst opdracht/functie: een senior of management functie als UX Strateeg, UX Lead met de focus op digitale complexe / efficiency / service design vraagstukken:
Gewenst bureau/brand: voorkeur voor service design projecten. Affiniteit met duurzaam urbanization of smart city aspecten. Werken in een (scrum) team met andere professionals.
Persoon/eigenschappen: strategisch en analytisch, oplossingsgericht, praat gemakkelijk met zowel stakeholders als eindgebruikers, gevoel voor politieke verhoudingen, verbinder, communicatief- en sociaal sterk, pragmatisch, open persoonlijkheid, teamplayer, zoekt de balans tussen user- en business needs.
Ervaring: 20 jaar als UX Strategist, Service Designer en Lead Interaction Designer bij digitale bureaus en als freelancer bij grote organisaties:
Projecten: service design, (e-commerce) platforms, online dienstverlening, design systems, SaaS, dashboards
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. zakelijke dienstverleners, transport en logistiek, FMCG
Opleidingen: Master Media & Culture
Cursussen: Scrum Product Owner Training, Service Design (DesignThinkers Academy)
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam
Salarisindicatie: € 8.200/8.500,- 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.