Gewenste positie: een afwisselende rol als Accountmanager waar ze in charge is van een account:
Gewenst bureau/brand: allround/creatief bureau dat 360 graden nadenkt over storytelling voor een merk. Staat ook open voor klantzijde. Goede bedrijfscultuur, jong, informeel en een hecht team. Pré: maatschappelijke/purpose driven accounts.
Persoon/eigenschappen: communicatief, analytisch, veelzijdig, teamspeler, verantwoordelijk.
Ervaring: ruim 5 jaar als Communications Consultant, Strateeg, New Business Manager en Social & Influencer Marketing Executive in de media:
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, lifestyle, fashion, beauty.
Opleidingen: Media, Informatie en Communicatie (hbo).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam
Salarisindicatie: € 4.300-4.600,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.