Gewenste positie: een uitdagende Digital Project Lead rol. Digitale platform Projecten, websites, apps en alles rondom digital identity. Trajecten waarin strategie, UX en techniek samenkomen. Fungeren als brug tussen opdrachtgever en projectteam.
Gewenst bureau: creatief digital agency. De mogelijkheid om 6 weken remote te werken. Cultuur: open en betrokken.
Persoon/eigenschappen: open, enthousiast, betrokken en loyaal. Besluitvaardig, doelgericht en communicatief sterk. Ervaring met het aansturen van mensen én het houden van overzicht. Sterk in stakeholdermanagement zowel intern als extern.
Ervaring: ruim 9 jaar digital project- en product management ervaring bij digitale bureaus en e-learning/educatieve omgevingen.
Opleidingen: communication and media development.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36-40 uur voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam, Utrecht, Hilversum.
Salarisindicatie: € 5.700,- / € 5.900,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.