Gewenste positie: een functie op het snijvlak van creatie en strategie.
Gewenst bureau/brand: voorkeur voor (digital)design, activatie bureau of reclamebureau waarbij het big idea leidend is.
Persoon/eigenschappen: beelddenker, Art Director, Sr. Designer en soms ook nog account in 1, als het aan komt op het binnenhalen van klanten. Zowel strategisch als hands-on. Professionele, inhoudelijke en enthousiasmerende gesprekspartner. Conceptueel en strategisch goed onderlegd, is goed in doelgroepen/merkdenken en in consistentie bewaken. Communicatief en sociaal, zelfsturend, teamplayer & team leider op een natuurlijke manier waarbij de menselijkheid voorop staat.
Ervaring: 25+ jaar als Art Director, Creative Lead en Creative Director bij gerenommeerde global design en advertising agencies:
Opleidingen: Junior Academie.
Cursussen: Design Thinking for Innovation.
Awards: 2 keer zilveren lamp ADCN, Zilveren lamp, verschillende ADCN nominaties, Mobius advertising award, Jonge honden.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur voor een vast dienstverband en eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland. Heel Nederland.
Salarisindicatie: € 5.500/6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 100,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.