Gewenste positie: een creative director/senior art director rol met de focus op (digital)advertising en branding:
Gewenst bureau/brand: bureau of functie aan klantzijde, dat toe is aan de volgende stap. Dat onderscheidend werk wil maken en de ambitie heeft nog beter te worden. No-nonsens met een informele en creatieve cultuur, die weet dat succes begint met een heldere strategie/visie en scherpe briefing.
Persoon/eigenschappen: creativiteit op 1, hands-on creative director, art director, strategie, design, denker, betrokken, resultaat gericht, leidinggeven, nuchter, flexibel, copy skills, merkbouwer, creative storyteller, concept development online en offline. Coach die creatieven begeleidt en helpt met hub ambities, teamspeler, kraken van complexe vraagstukken, weet wat kan in techniek. Creatief van merkstrategie tot executie.
Ervaring: 25 jaar als Creative director en art director bij (inter)nationale bureaus en (digital) zelfstandige bureaus.
Accounts: FMCG, B to B, B to C, automotive, non-profit, finance, telecom, consultancy, government, retail, employer branding.
Opleidingen: hbo Gerrit Rietveld Academie, Mediacollege Amsterdam.
Awards: 20 national & international awards: ADCN Club for creativity, Euro Effie, SPIN Awards, SJP Magneten, Werf& Employer branding awards, Awwwards, IDA Design awards, Retail Jaarprijs en SAN Accent.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels en Duits (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
Dienstverband:32-40 uur beschikbaar voor een vast dienstverband
Beschikbaar: vanaf 15 maart 2022.
Bereisbare regio: Midden Nederland, Noord Holland, Utrecht.
Salarisindicatie: € 7.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.