Gewenste positie: een functie/project met de focus op Digital Visual Design waarbij de end-user en customer journey voorop staat:
Gewenst bureau: Agile omgeving, ownership cultuur, ruimte voor eigen verantwoordelijkheden; professioneel en gedreven cultuur waar men van elkaar kan leren.
Persoon/eigenschappen: enthousiast, flexibel, creatief, nauwkeurig, professioneel, oog voor detail, initiatiefrijk, goed meedenken en zelfstandig, maar ook een prima teamspeler, communicatief en sociaal.
Ervaring: >20 jaar als Visual Designer, Vormgever en DTP-er bij een internationaal internetbureau, een mediabedrijf en uitgeverij:
Concept ontwikkeling en het ontwerpen van de visuele identiteit van (voornamelijk e-commerce) sites voor grote internationale ondernemingen;
Accounts: Overheidsorganisaties,B2B, B2C / A-Merken, Branches o.a. FMCG, retail, publishers.
Opleidingen: Reclame & Presentatie Technieken (mbo 4); Grafische Technieken.
Cursus: UX voor gevorderden.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels en Duits (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
Dienstverband: fulltime beschikbaar op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: per direct.
Bereisbare regio: hybride werken, 1 à 2 dagen bij opdrachtgever op kantoor is geen probleem omgeving Nijmegen / Arnhem / Noord Brabant / de Randstad (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag).
Tariefindicatie: € 85/90,- per uur (inclusief onze marge).