Gewenste positie: een functie als Lead Creative of Creative Director met de focus op het ontwikkelen van campagnes en visuele uitingen. Passie voor alles wat met het merk en vertaling naar buiten te maken heeft. Editorials, advertorials, commercials, films, instore creation, lookbooks, digital (Instagram/films/website/e-commerce), creatie en concepting. Voorkeur voor visuele projecten.
Gewenst bureau/brand: lifestyle/fashion label of middelenvrije agency. Cultuur: een gezellig bureau of brand met ruimte voor humor.
Persoon/eigenschappen: een Art Director die ervan houdt om outside the box te denken en vernieuwend werk neer te zetten. Gemakkelijk in de omgang, wel eigen mening en smaak. Heeft een sterk visueel oog en houdt van artistieke en creatieve projecten met een sterke visuele uitwerking.
Ervaring: 10 jaar als Art Director bij reclamebureaus (o.a. voor fashion brands), een activatiebureau/experiential agency, mediabranche en voor een magazine:
Accounts: A-Merken in de fashion/life style en FMCG branche.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
Bereisbare regio: Amsterdam.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (liefst 4 dagen in de week) voor een vast dienstverband of op freelance/interim basis.
Salarisindicatie: € 6.000/8.000,- per maand afhankelijk van functie.
Tariefindicatie: afhankelijk van het project en de duur ervan, in overleg.