Gewenste positie: een functie op het snijvlak van strategie en creatie, altijd vanuit de doelgroep:
Gewenst bureau/brand: reclamebureau/ mediabureau, activatiebureau, communicatiebureau, award winning, agile omgeving.
Cultuur: professioneel, kritisch en doelgericht, maar tegelijkertijd open, los en innovatief. Een plek waar durf, creativiteit en ego-loosheid centraal staan, en waar met plezier samen hard wordt gewerkt aan het opschudden van de markt en het creëren van de meest effectieve contentoplossingen voor onze klanten en partners.
Persoon/eigenschappen: storyteller, analytisch en creatief, empathisch, charismatisch, open persoonlijkheid, ondernemend.
Ervaring: 12 jaar ervaring als Creatief Strateeg bij diverse content agencies
Accounts: B2B, B2C / A-merken o.a. Iglo, Heineken, Red Bull, Rijksoverheid.
Opleidingen: Kunst Academie | grafisch vormgeving & film – HBO Communicatie & Multimedia Design (Bachelor of multimedia).
Awards: Winnaar Branded Content Event | Effie & San Accent | Winnaar ‘Wheel of Retail’ | Winnaar ‘Meest marktverruimende de product’.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring: Adobe Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere Pro, Keynote, PowerPoint, Canva, Microsoft Office, Ableton, diverse AI-tools.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam/Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 85.000/100.000,- bruto per jaar - afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefsindicatie: afhankelijk van de (soort/duur) van de opdracht.