Gewenste positie: een management rol m.b.t. commercie, strategie en/of innovatie:
Gewenst bureau/brand: reclamebureau, mediabureau, activatiebureau, themabureau, communicatiebureau, award winning, (sterke) b-2-b en b-2-c A-merken, agile omgeving, digital focus, teamspirit, internationaal.
Persoon/eigenschappen: stevige persoonlijkheid, doortastend, resultaatgericht, ondernemend, merkdenker, zakelijk inzicht, digital savvy, effectief bij het verhogen van omzet door groeistrategie en teams te inspireren en deze naar het volgende level te brengen. Communicatief, organisatorisch, hands-on, pragmatisch, energiek, inspirerend leiderschap, get it done mentaliteit, empathisch, problem solver.
Expertise: marketing, sales, trade-marketing, marktonderzoek, innovaties, 360 campagnes, storytelling, advertising, e-commerce, big data, customer journey, platforms, apps, gamifications, loyalty, FMCG/retail, luxury brands.
Ervaring: > 20 jaar, o.a. als Chief Commercial Officer, Head of Brand/Project Director, Marketing & Sales/ TM Director en Managing Director bij internationale FMCG/retail A-merken:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches: FMCG, retail, automotive, fashion, cosmetica.
Opleidingen: Business Administration (Master) met marketing specialisme.
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: vast of op interim/freelance basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: max 1 uur rijden vanuit Bussum (woonplaats), bij voorkeur regio Amsterdam/Utrecht.
Salarisindicatie: € 130.000/170.000,- op fulltime basis, salaris afhankelijk van de functie/uitdaging, secundaire arbeidsvoorwaarden/ bonus en of partnership.
Tariefindicatie (zzp): € 90-125,- per uur, afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.