Op zoek naar uitdagende social content projecten. Zoals always-on content, inhakers, campagnes en activaties.
- Meedenken op strategisch niveau;
- Social media advies/kennisoverdracht;
- Conceptontwikkeling;
- Opmaken templates, key-visuals en/of storyboards;
- Vormgeven van een presentabel deck;
- Concepten presenteren aan de klant;
- Briefen en begeleiden van de studio;
- (Ondersteunend) Regie voor videoproducties;
- Fotograaf.
Persoon/eigenschappen: enthousiast, bedachtzaam, geduldig, oplossingsgericht, oog voor graphic design/detail en ‘one more thing’ voorstander. Voorliefde voor fotografie en film.
10+ jaar ervaring als Graphic Designer/Art-director/Content Creative aan bureauzijde én aan klantzijde. Gewerkt voor diverse (inter)nationale merken.
- Het ontwikkelen/meewerken van/aan social strategieën voor o.a. G’woon, Welkoop, Grolsch, Dr Pepper, Orangina en Kia;
- Het ontwikkelen en uitwerken van (social) campagnes, formats, activaties, always-on content en inhakers voor o.a. G’woon, Grolsch, Kia, Plus, Jumbo, ANWB, KNGF, Welkoop, NS, Nespresso, Dolce Gusto, Bol.com en Gamma;
- Voor diverse social kanalen als: Facebook, Instagram, Tiktok, Snapchat, YouTube en LinkedIn;
- Ontwerpen van (social) templates, key-visuals en storyboards voor veel diverse klanten;
- Fotografie: Campagne, behind the scenes, portret en documentaire (op set) voor klanten als: ANWB, Nespresso, Dolce Gusto en Bol.com.
Awards/honors:
- SAN nominatie
- The Best Social Awards - meerdere nominaties
- Groene Camera - Natuurfotograaf van het jaar 2019
- Finalist: WNF - Frans Lanting Award
- Finalist: Dutch National Geographic Photo Contest
Opleidingen: Junior Academie Art Direction; Mediacollega Grafisch Vormgeven.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis: ruime ervaring in: Powerpoint, Photoshop, Indesign, Illustrator en Premiere Pro.
Bereisbare regio: Noord Holland.
Beschikbaarheid: Per direct op fulltime beschikbaar.
Uurtarief: € 90/95,- per uur, afhankelijk van het project incl. onze marge.