Gewenste positie: als Creative Director/Copy:
Gewenst bureau/klantzijde: professioneel bureau of creatieve afdeling aan klantzijde. Focus op digital of een bureau dat digitale transformatie wil inzetten.
Persoon: zakelijke creatief; uitstekende sparringspartner voor opdrachtgevers; goede presentatie skills; open persoonlijkheid; no nonsens; communicatief en sociaal en uiteraard creatief, conceptueel sterk en strategisch inzicht.
20 jaar ervaring als Digital Creative Director bij digitale reclame-, digitale activatie- en arbeidsmarktcommunicatiebureaus:
Projecten:
Accounts: A-merken, o.a. in de telecom, ict, retail, zakelijke dienstverlening en finance branche.
Awards: SpinAwards, Magneten, Webby Award en Dia.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
Bereisbare regio: Amsterdam.Dienstverband: fulltime beschikbaar op freelance basis, eventueel voor een vast dienstverband/
Salarisindicatie: € 6.500/7.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van functie/secundaire arbeidsvoorwaarden/partnership.