Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 21799)

(FREELANCE) DIGITAL CREATIVE DIRECTOR

AMSTERDAM
Management
Advertising, Digital

Gewenste positie: als Creative Director/Copy:

  • Verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau;
  • Conceptontwikkeling;
  • Presenteren;
  • Leiding geven en inspireren creatieve afdeling;
  • Samenwerken met andere creatieven, strategen en developers/externe partijen;
  • Lid MT/pre: partnership.

Gewenst bureau/klantzijde: professioneel bureau of creatieve afdeling aan klantzijde. Focus op digital of een bureau dat digitale transformatie wil inzetten.

Persoon: zakelijke creatief; uitstekende sparringspartner voor opdrachtgevers; goede presentatie skills; open persoonlijkheid; no nonsens; communicatief en sociaal en uiteraard creatief, conceptueel sterk en strategisch inzicht.

20 jaar ervaring als Digital Creative Director bij digitale reclame-, digitale activatie- en arbeidsmarktcommunicatiebureaus:

  • Verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau;
  • Conceptontwikkeling;
  • Presenteren;
  • Leiding geven en inspireren creatieve afdeling;
  • Samenwerken met andere creatieven, strategen en developers/externe partijen;
  • Lid MT/pre: partnership.

Projecten:

  • BtL, Activatie campagnes, branding, commercials, print;
  • Digital: actie- en corporate sites, apps, chatbots, social campagnes en content/video’s, innovatieve/interactieve brand installaties.

Accounts: A-merken, o.a. in de telecom, ict, retail, zakelijke dienstverlening en finance branche.

Awards: SpinAwards, Magneten, Webby Award en Dia.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.

Bereisbare regio: Amsterdam.Dienstverband: fulltime beschikbaar op freelance basis, eventueel voor een vast dienstverband/

Salarisindicatie: € 6.500/7.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van functie/secundaire arbeidsvoorwaarden/partnership. 

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.