Gewenste positie: een copy-minded senior/lead creative rol of creative strategy:
Gewenst bureau/brand: bureau/brand waar hij werk kan maken op de grens tussen entertainment en advertising. Bij voorkeur werken voor maatschappelijk gedreven accounts (pré). Persoonlijke cultuur.
Ervaring: ruim 8 jaar, o.a. als Creative bij reclamebureaus en in de media:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. sport, energie, FMCG, automotive.
Opleidingen:
Fontys University of Applied Sciences, Creative Communication (bachelor)
Fontys University of Applied Sciences, Research in Arts & Culture (minor)
Cursussen: Facebook Blueprint
Awards: Bronze Cannes Lion, Bronze Clio Award, Zilveren Effie, Bronze ADCN.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: 36 uur voor een vast dienstverband of op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500 - 6.000.- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: €100 - €120 ex. btw excl. onze marge, afhankelijk van (de duur) van het project.