Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 21719)

CREATIVE

AMSTERDAM
Senior
Social, Media, Advertising, Digital, Video, Productie, Purpose Driven

Gewenste positie: een copy-minded senior/lead creative rol of creative strategy:

  • Redactie/maken van editorial content;
  • Ontwikkelen van long form (content/video) producties;
  • Nauw samenwerken met strategie en vanuit insights ontwikkelen van concepten.

Gewenst bureau/brand: bureau/brand waar hij werk kan maken op de grens tussen entertainment en advertising. Bij voorkeur werken voor maatschappelijk gedreven accounts (pré). Persoonlijke cultuur.

Ervaring: ruim 8 jaar, o.a. als Creative bij reclamebureaus en in de media:

  • Verantwoordelijk voor 360° campagnes;
  • Verantwoordelijk voor productie (shoot, digital);
  • Verantwoordelijk voor content creatie;
  • Kennis van mogelijkheden in tech / generative AI;
  • Bouwen en geven van pitches;
  • Aansturen van junior en mid-level creatives;
  • Aansturen van crafts teams (edit, animatie, design);
  • Ontwikkelen van content formats (explainers, podcast, docu series);
  • Meegewerkt aan online documentaires voor NTR, VPRO

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. sport, energie, FMCG, automotive.

Opleidingen:
Fontys University of Applied Sciences, Creative Communication (bachelor)
Fontys University of Applied Sciences, Research in Arts & Culture (minor)

Cursussen: Facebook Blueprint

Awards: Bronze Cannes Lion, Bronze Clio Award, Zilveren Effie, Bronze ADCN.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.

Dienstverband: 36 uur voor een vast dienstverband of op freelance/interim basis.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Noord-Holland.

Salarisindicatie: € 5.500 - 6.000.- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Tariefindicatie:  €100 - €120 ex. btw excl. onze marge, afhankelijk van (de duur) van het project.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.