Gewenste positie: een rol als Creative Director / Design Director (branding & design):
Gewenst bureau/brand: branding/design agencies; retail en fashion. Cultuur: no nonsens.
Persoon/eigenschappen: uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden; coachen/inspirerend; no nonsens; strategische designer sterke conceptuele skills; pro-actief, initiatiefrijk; ondernemend; efficiënt; authentiek.
Ervaring: +/- 20 jaar als Creative, Art Director en Design Consultant bij designbureaus, fashion en corporates;
Daarnaast 13+ jaar ervaring als hbo docent in designonderwijs:
Accounts: B2B, B2C, A-Merken, start-ups t/m multinationals.
Branches: dienstverlening, medisch, fashion, retail, cultuur.
Nominaties: Dutch Design Awards, International Graphic Design.
Opleidingen: Graphic Design BA (cum laude); EURIB Brand, Design & Reputation Management MSc.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Expertise:
ICT kennis/ervaring:
Bereisbare regio: Noord Holland, Midden Nederland, Randstad.
Dienstverband: beschikbaar voor 3-5 dagen per week voor vast dienstverband en op freelance/interim basis.
Salarisindicatie: € 85-100K per jaar / 6.500/7.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 100-160,- per uur afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.