Gewenste positie: een functie als Creative Director of Head of brand bij een (international) bedrijf/merk met een in-house creative department:
Gewenst brand: een (Nederlands)bedrijf/merk in de fashion, lifestyle of beauty branche (geen adaptie). Eenplek waar creativiteit en commercie samen komen. Een organisatie die open staat voor verandering, waar hij met positieve energie de creatieve directie kan vormgeven.
Persoon/eigenschappen: creatief, communicatief, ondernemend, strategische skills, commercieel inzicht, positief, pro-actief, persoonlijk, energiek en sociaal.
Ervaring: > 10 jaar. Recent als Creative Director aan klantzijde (lifestyle brand) en daarvoor als Art Director, Marketing Manager, Creative Director bij content, activatie- en reclamebureaus:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, goede doelen, start-up.
Awards: SAN accent, Cross Media Award, Bronze Cannes Lion, Zilver SpinAward, Werf&Awards.
Opleidingen: Willem de Kooning, Advertising & Grafisch Lyceum, Graphic Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring: Adobe (Photoshop, InDesign, Illustrator).
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Opzegtermijn: 1 maand.
Soort dienstverband: voor een vast dienstverband beschikbaar op fulltime basis.
Salarisindicatie: € 6.000/7.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.