Gewenste positie: een rol als Creative Director of Creative Lead:
Gewenst bureau/brand: reclamebureau dat 360 graden campagnes ontwikkelt met de focus op creativiteit. Werken voor merken met lef is een pré (sport, lifestyle, entertainment, technology driven, startups, scale-ups, FMCG, food and beverages). Cultuur: slagvaardig, liefst niet te hiërarchisch, waar men gezamenlijk werkt aan intelligent en opvallend werk.
Persoon/eigenschappen: strategisch en conceptueel sterk, gedreven, veelzijdig, middelenvrije, autonome denker die graag uit de traditionele comfortzone stapt, ondernemend, pro-actief, bold, verbinder.
Ervaring: 15+ jaar ervaring, o.a. bij internationale en fullservice reclamebureaus en digital agencies:
Accounts: challengers en A-merken (nationaal en internationaal): retail/fashion, telecom, FMCG, travel, entertainment, non-profit, banking and finance, sports, transportation, beauty, food and beverages, automotive.
Awards: Oneshow Pencil, Cannes Lions Brons, Silver and Gold, Webby, Golden Lovie, Silver Lovie, Eurobest Zilver, ADCN Zilver en Brons, Zilveren Effie.
Opleidingen:
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Bereisbare regio: Noord Holland.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 7.000,- op fulltime basis, afhankelijk van desecundaire arbeidsvoorwaarden.