Gewenste positie: een functie als senior Copywriter:
Gewenst bureau/omgeving: groot reclamebureau of als Creative Director bij een klein tot middelgroot bureau. Open, gemotiveerde mensen die graag prijzen en pitches winnen. Het is een pré als het bureau ook klanten heeft met goede doelen.
Persoonlijke eigenschappen: loyaal, communicatief sterk, ambitieus, creatief, positief, proactief, en een teamspeler. Weet wanneer hij moet stoppen, kan goed omgaan met kritiek en ben nieuwsgierig.
Ervaring: 20 jaar ervaring als Creative en Copywriter bij bureaus en als freelance copywriter:
Opleiding: HEAO Communicatie Creatief
Talenkennis: Nederlands vloeiend en Engels goed in woord en geschrift
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. veel voor automotive accounts, retail, finance, horeca.
Awards: Cannes Lions, ADCN Lampen, Grande Effie, Lovie Awards, RAB Radio Awards, Webby, San Accenten, Winnaar beste dagblad adv.
Dienstverband: beschikbaar voor maximaal 36 uur per week voor een vast dienstverband en op freelance/interim basis.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 7.000,- / 7.500,- op basis van 40 uur bruto per maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 100,- p/uur op freelance basis (excl. onze range).