Gewenste positie: een functie als Lead / Sr. Creative met de focus op out of the box conceptontwikkeling aan bureau of klantzijde:
Gewenst bureau/brand: merken of instanties die behoefte hebben aan creativiteit in hun marcom strategie. Of een thema- of activatiebureau waar creativiteit voorop staat. Verder innovatief; inspirerende werkomgeving; samenwerken met diverse soorten mensen van verschillende disciplines; van tech tot de art department, met gedreven vakgekken die advertising leven en ademen.
Persoon/eigenschappen: creatief; hands-on; probleemoplossend; denker; strategisch; open en direct persoon; heldere communicatie; resultaatgericht en slagvaardig; commercieel inzicht; effectiviteit en creativiteit zijn een prachtige combinatie.
Ervaring: 15 jaar als Concept Director en Creative bij reclamebureaus, designbureau en social bureau, zowel B2B & B2C:
Awards:
Opleidingen:
Willem de Kooning Academie - Bachelor of fine arts, Advertising
Mediacollege Amsterdam - Mediavormgever
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
Salarisindicatie: € 6.500-7.000,- o.b.v 40 uur, bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.