Gewenste positie: een brede account- of brandmanager gerichte functie bij een brand:
Gewenst brand: een lifestyle, mode, hospitality of duurzaamheid brand met een open cultuur. Werken in teamverband en ook ruimte is voor zelfstandigheid en vertrouwen.
Persoon/eigenschappen: ervaren, betrokken, commercieel, teamplayer, sociaal, behulpzaam en sfeermaker. Werkt graag met gepassioneerde en nieuwsgierige mensen, bouwen aan een hecht team en creatief met samenwerken.
Ervaring: 9 jaar als Account, Digital & Content Marketing Specialist en Client Lead bij grote media exploitant, contentmarketing bureau en social bureau:
Opleidingen: Pre-master Marketing, Vrije Universiteit, hbo Media & Entertainment Management
Cursussen: Digital Marketing, Consultative Selling en Sales & onderhandelingsvaardigheden.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland (Amsterdam) of Midden-Nederland (Utrecht) indien het voornamelijk op kantoor is in en het mogelijk is om hybride te werken.
Salarisindicatie: € 5.300,- /€ 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.