Gewenste positie: een rol als lead of senior creatief team waar ze als makers impact kunnen maken, met ruimte om concepten niet alleen te bedenken, maar ook zelf tot in de puntjes uit te werken.
Gewenst bureau/brand: een creatief bureau met een makersmentaliteit. Waar (campagne)ideeën worden gebouwd op scherpe inzichten en niet gestuurd door middelen. Een modern bureau waar strategie en creatie hand in hand gaan. Met een fijne dynamiek en een open cultuur. Bij voorkeur een thema-bureau, maar we voelen ons ook thuis bij activatie- of onlinespecialisten.
Persoon/eigenschappen: duo vormt een traditioneel creatief team in rolverdeling, maar zijn hybride in uitvoering. Ze houden elkaar scherp, dagen elkaar uit en streven altijd naar beter. Ze zijn betrokken van begin tot eind en voelen eigenaarschap over wat ze maken. Het zijn makers. Mensen van de inhoud. Geen show, geen praatjes, maar vakmanschap.
Ervaring: > 18 jaar als Creative Copywriter & Art Director bij verschillende internationale netwerkbureaus, kleine onafhankelijke bureaus, brand activation agencies en een digitaal bureau.
Accounts: zowel op B2C als B2B projecten gewerkt voor grote A-merken in alle denkbare branches zoals: Automotive, Tech & Telecom, Finance, Retail, FMCG, Non-profit, Healthcare
Opleidingen:
Copy: Willem de Kooning Academie, SCC (School voor Commerciële Communicatie)
Art: Grafisch Lyceum, Junior Academie
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar
Salarisindicatie: € 6.500 - 7.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.