Gewenste positie: een generalistische ondernemende management rol zoals Managing Director of Strategy Director. Het naar het volgend niveau tillen van een agency en daarbij merken/opdrachtgevers adviseren op strategisch vlak:
Gewenst bureau/brand: creatief, digitaal, consultancy of designbureau met een purpose driven visie of de behoefte om deze transformatie te maken.
Persoon/eigenschappen: vlotte ondernemende persoonlijkheid, generalist en strategisch sterk, communicatief vaardig, creatief, houdt van avontuur, creëren/bouwen, kritisch, maatschappelijk betrokken, het oppakken van zaken die gedaan moeten worden om een succes te worden. Mooie en zinvolle projecten opleveren om merken/klanten echt verder te helpen. Sterk in het verbinden van disciplines.
Ervaring: ruim 20 jaar bij digital, design en marketing agencies en aan klantzijde bij internationale startups - scale ups en binnen muziekbranche (marketingstrategie voor global A-artiesten en het vormen van partnerships met FMCG en fashion). Marketing strategie in creatieve omgeving, opereert dan als middelpunt, strategie, creatie en commercie:
Accounts: global A-Merken o.a. in de fashion, FMCG, culturele sector, sport, healthcare en educatie.
Opleidingen: MSc Cum Laude Economie (entrepreneurship/strategy) en BSc Economie (international Marketing).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband, eventueel op interim basis.
Opzegtermijn: per direct beschikbaar.
Bereisbare regio: Amsterdam/Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 100K - € 120K op fulltime basis als startsalaris plus aandelen- en bonusregeling.