Gewenste positie: een rol als Creative Director, eindverantwoordelijk voor creatie, bij een reclamebureau, fashion brand of bij een creatieve afdeling bij een lifestyle/retail brand/klantzijde:
Gewenst bureau/brand: prettige persoonlijke werksfeer, open communicatiecultuur, ruimte voor vrijheid en ontwikkeling.
Persoon/eigenschappen: concept creatief met en zeer esthetisch oog, liefde voor mode, fotografie, communicatie & design; gunfactor; no nonsens; authentiek; communicatief en sociaal; inspirerend; ondernemend; bewaakt de grote lijnen maar gaat ook gedetailleerd te werk en draait mee waar nodig.
Ervaring: > 20 jaar als Creative Director bij internationale prijswinnende reclamebureaus en fashion brands. Tevens fotograaf.
Als Creative Director/Senior Creative in advertising, nationaal en internationaal, verantwoordelijk voor:
Als Creative Director in de fashion verantwoordelijk voor:
Awards: o.a. Cannes Lion, Clio, Epica, Eurobest, ADCN, Esprit, Webby, D&AD, SPIN, SAN.
Opleidingen: Kunstacademie; Hallo© Academie.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (zeer goed) en in woord en geschrift.
Bereisbare regio: Noord Holland.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband of op freelance basis.
Salarisindicatie: € 85/120 K per jaar op fulltime basis, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden/ partnership e.d.
Tariefindicatie: afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.