Gewenste positie: Allround UX / Visual Designer functie:
Gewenst bureau/bedrijf: open communicatiecultuur; informeel; creatief/creatieve afdeling, innovatief. Affiniteit met games en virtual reality, SF.
Persoon: bevlogen; gedreven; people person; teamplayer; uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden; open persoonlijkheid; enthousiast gamer.
Ruim 10 jaar ervaring als UX Designer, (Lead) Designer (online/offline) bij through the line reclamebureaus:
Accounts: 180, Heineken, Amsterdam Worldwide, N=5, World Champion, TEDx, Iris Nation, Indie, Roorda, They, Launched, TBWA, van Wanten, Beyenmeyer, Two Fish, Koen, Lemz, Noise, Quince PPGH/JWT, JWT Moscow.
Opleidingen:
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed), Spaans (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
Axure, Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator, After Effects, Flash, Premiere Pro).
Dienstverband: freelance beschikbaar op fulltime basis.
Salarisindicatie: € 4.000/4.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van ontwikkelingsmogelijkheden op UX gebied.
Tariefindicatie: € 75/90,- per uur, afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.