Gewenst project: een verantwoordelijke rol op het gebied van content creatie en digital marketing:
Gewenst bureau: mogelijkheid om te werken aan projecten met mensen uit verschillende disciplines, binnen een creatief, digitaal, dynamisch bureau met visie en passie om innovatieve online oplossingen samen te realiseren.
Persoon/eigenschappen: uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden; gunfactor; creatief, leergierig, klantgericht, ambitieus; signaleert marktontwikkelingen; resultaatgericht; humor; voortrekkersrol; commercieel inzicht; pro-actief; aanpakker; extrovert; heldere communicatie; schept realistische verwachtingen en bouwt aan goede klantrelatie.
Ervaring: 10+ jaar als Digital Creative, Digitaal strateeg en Accountmanager bij reclamebureaus, B2B, B2C, Publiek domein, Health, eHealth, Tech, eCommerce, MKB en Onderwijs.
Type projecten: merkstrategie, visual identity, sonic branding, social media, video content, web content, apps, web, campagnes (branding, lead & sales), bannering (html 5), e-mail marketing
Opleidingen: hbo Interieur Architectuur (1 jaar); mbo Media vormgeven Art & Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring: Adobe Illustrator, Indesign, XD en Photoshop, Canva, Mailchimp, Mailblue, Wix, Wordpress, Ad managers.
Bereisbare regio: Randstad.
Opzegtermijn: per direct beschikbaar.
Soort dienstverband: beschikbaar op freelance en parttime basis (max 3 dagen per week).
Tariefindicatie: € 95,- per uur.