Gewenste positie: een creatieve copy functie met de focus op social/digital:
Soort bureau: reclame, innovatief, oplossingsgericht, strategisch, engagement, omdenken, anders dan anders, waar kunst, design en reclame elkaar raken. Pré: internationaal (klanten en/of interne cultuur).
Persoon: uitstekende presentatie- communicatieve en sociale vaardigheden; klantgericht en ervaring met klantcontact; inzicht in project- en accountmanagement; multitasker/hybride; oplossingsgericht; scherpe pen; creatief; kritisch; intelligent; up-to-date/newsworthy en breed ontwikkeld; signaleert trends, pionier; empathisch; 'kraakt' ingewikkelende techn(olo)gische onderwerpen; goed inzicht in doelgroepen; affiniteit met muziek, radio/podcasts, video, documentaire en film.
6 jaar ervaring als Content Creative/Content Advisor en Copywriter/Brand Journalist voor een content marketing agency (B2B), social agency en start-ups:
Daarvoor 8 jaar media/journalistieke ervaring, o.a. Media Producer, Redacteur en Editor:
Opleiding: WO Sociologie, Writing for Marketing & Advertising.
Tools: Facebook Creative Hub, Slack, Perdoo (OKR), Keynote (basis).
Bereisbare regio: Zuid-Holland of Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: beschikbaar op fulltime basis voor een vast dienstverband en op freelance basis.
Salarisindicatie: € 4.000,- op fulltime basis afhankelijk van functie/secundaire zaken.