Gewenste positie: senior rol als Creative (Art) of een lead Creative:
Gewenst bureau/brand: een bureau of brand (in-house department) waar hij 360 graden campagnes kan ontwikkelen, en werk kan maken van deze tijd. Een mix aan projecten die kunnen worden doorvertaald/ingezet via diverse media kanalen. Liefde voor social, maar wel als onderdeel van een strategie. Mogelijkheid tot flexibel/hybride werken.
Persoon/eigenschappen: creatief, denkt out of the box, enthousiast, commercieel, teamplayer, communicatief.
Ervaring: +/- 15 jaar, o.a. als Senior Creative (Art), Creative Lead/Director bij reclame-, productie-, social en activatiebureaus
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, overheid.
Opleidingen: Graphic Design (Royal Academy of Art).
Awards: Effie, San Accent, Crossmedia Awards, AMMA award, ADCN, Grand Esprix, SpinAward, Grand Prix Content Marketing Award, The Best Social Awards.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36-40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.