Gewenste positie: een rol als Concept Creative/Art Director:
Gewenst bureau: middelgroot reclamebureau, full service, goede balans tussen digitale en traditionele reclame, doorgroeimogelijkheden.
Persoon/eigenschappen: hbo werk- en denkniveau, conceptmatig/creatief sterk, strategisch, gedreven, eagle-eye, teamplayer, humor, open houding, nieuwsgierig, vrolijk, muzikaal, professioneel, leergierig, rustig, kwaliteitsgericht.
10+ jaar ervaring als (Digital) Art Director/ Creative/ Designer/ Conceptueel Vormgever:
Accounts: A-merken in de retail, telecom, duurzaamheid
Software kennis/ervaring: Adobe CC; Indesign; Illustrator; Photoshop; Keynote.
Online ervaring: websites (corporate, actie), online platformen, games, mobile, banners, video
Social media ervaring (geen focus): Linkedin, Facebook, insta Communities, Blogs
Offline ervaring: instore promotie (POS), radio, PR, Packaging design.
Opleidingen: Willem de Kooning Academie.
Talenkennis: Nederlands Moedertaal. Engels vloeiend (spreken, lezen, schrijven).
Bereisbare regio: Noord/Zuid/Midden-Nederland.
Opzegtermijn: 1 maand opzegtermijn.
Soort dienstverband: beschikbaar op fulltime basis voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 4000 - € 4.600,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.