Gewenste positie: een rol als Senior Creative Concepter/Copywriter of Creative Lead waarbij creativiteit op één staat:
Gewenst bureau/brand: middelgroot inspirerend bureau of bedrijf met creatieve afdeling. Cultuur: slagvaardig, samenwerken aan gezamenlijk creatief doel, korte lijnen intern/met opdrachtgevers, doorgroei/ontwikkelingsmogelijkheden.
Persoon/eigenschappen: passie voor creatie & copy, nieuwsgierig, creatief, ambitieus, mensenmens, open, oprecht.
Ervaring: ruim 10 jaar ervaring als Creative/Copywriter, o.a. bij een creatief contentbureau, activatiebureau en een gerenommeerd internationaal reclamebureau:
Daarvoor 4 jaar ervaring als Content Manager bij een uitgeverij:
Opleidingen: Master Media & Cultuur; Minor Kritiek & Journalistiek. Film & Advertising; History of Advertising (University of Toronto).
Cursussen: Marketing Strategy, Behavioural Economics en Applied Behavioural Science.
Awards: SAN Accent; Dutch Interactive Awards; WOMMY Awards; PR Daily’s Digital Awards; European Excellence Awards; International Content Marketing Awards; DMA Echo Award; Caples Awards.
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.750,- / € 6.250,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.