Gewenste positie: een rol als Creative:
Gewenst bureau/brand: voorkeur voor klein tot middelgroot, onafhankelijk bureau, met bepaalde diepgang in het werk en met voorliefde, kennis en nieuwsgierigheid voor nieuwe media en de ontwikkelingen daarbinnen. Familiaire cultuur. Staat ook open voor klantzijde bij een merk/ in-house agency waar veel ruimte is voor creativiteit.
Persoon/eigenschappen: duizendpoot; collegiaal, leergierig, organisatorisch, nieuwsgierig, gedreven, loyaal, perfectionistisch, aanwezig, sociaal, gangmaker, betrokken.
Ervaring: 10+ jaar als Creative (art/copy) bij allround en digital agencies en aan klantzijde:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. food, automotive, retail, non-profit, B2B, finance, beauty.
Opleidingen: Willem de Kooning Academie, Advertising. Grafisch Lyceum, Grafisch Vormgeving.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring: Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator). Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), diverse AI-tools.
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur, voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.800/5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.