Gewenste positie: een afwisselende rol als (senior) allround Creative:
Gewenst bureau: klein, middelgroot; vooraanstaand creatief bureau dat werkt voor A-merken. Campagnes, activatie, social media.
Persoon/eigenschappen: creatief, communicatief, strategisch, hands on, doorzetter, doelgericht, overtuigingskracht, groot verantwoordelijkheidsgevoel, gepassioneerd voor middelvrije concept-ontwikkeling, concept-bewaking, strategie, art direction, design en short/creative copy.
Ervaring: ruim 10 jaar als (senior) Creative en (digital) Designer bij digitale, reclame-, productie en creatieve bureaus:
Accounts: o.a. retail; FMCG; fashion, medical.
Opleidingen: Future London Academy (Social media marketing); Junior Academy (Conceptontwikkeling, Strategie, Marketing en Design); Grafisch Lyceum (Grafische Vormgeving).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar,
Bereisbare regio: Amsterdam en Utrecht.
Salarisindicatie: € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden