Gewenste positie: een senior of management rol met de focus op creatief leiderschap:
Gewenst bureau/brand: affiniteit met Fashion & technolgy brands, film en muziek industrie, werken voor het Rijk of Defensie, reclamebureaus met een mooi portfolio aan klanten en opdrachten.
Persoon/eigenschappen: open persoonlijkheid; heel sociaal- en communicatief vaardig; uiteraard creatief; hulpvaardig, inspirerend, houdt ervan om “creatieve” problemen op te lossen. People-person & teamplayer (samen succes behalen).
Ervaring: ruime ervaring o.a. als Creative Director bij productiebureau, video productie & retail (fashion) brands
Accounts: o.a. fashion, cosmetica, domestic appliances, food.
Awards: ABN Lingerie Retailer van het jaar en Eurostar Award.
Opleidingen: Bachelor in Communication Management en Bachelor in International Advertising.
Talenkennis:
Nederlands (vloeiend in woord en geschrift)
Engels (moedertaal: vloeiend in woord en geschrift)
Italiaans (vloeiend in woord | goed in geschrift)
Frans (goed in woord | matig in geschrift)
Software kennis/ervaring:
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur voor een vast dienstverband. Eventueel op freelance/interim basis ook mogelijk.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: liefst Randstad.
Salarisindicatie: € 7.800,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 120 - € 150,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.