Gewenste positie: een functie als senior Creative, Creative Lead of CD bij een digital/360 bureau:
Gewenst bureau: creatief, ambitieus, energiek reclamebureau dat voor grote en kleine merken werkt en impactvol werk wil maken.
Persoon/eigenschappen: snelle, lenige conceptdenker met een voorliefde voor big ideas en epische verhalen. Kan helder, prikkelend en beknopt formuleren. Liefhebber met het vermogen om praktisch en probleemoplossend te denken in de executiefase.
Ervaring: 13 jaar als Creative/Copywriter bij digitale en crossmediale reclamebureaus:
Accounts: grote A-Merken in o.a. de FMCG, automotive-, fiets-, goede doelen- bank- en telecombranche.
Opleidingen: hbo, communicatie.
Awards: samen met het team ACDN (2x).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 6.000/6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.