Gewenste positie: een senior Digital Creative rol aan klant- of bureauzijde
Gewenst bureau/brand: een digital, innovatief bureau of merk dat toegevoegde waarde wil leveren aan merken en klanten. Ruim baan voor initiatief om te bouwen aan een strategie en een stimulerende omgeving waar kleine ideeën kunnen uitgroeien tot grote innovatieve oplossingen.
Persoon/eigenschappen: een breed inzetbare, strategische creatief. Beheerst ‘the art of looking sideways’ als het gaat om het analyseren van vraagstukken, gesteund door een sterk gevoel voor markt- en klantbehoeften. Kan goed schakelen tussen details en de grote lijnen. Spreekt de taal van creatie, UX en development.
Ervaring: 15 jaar als Creative- en Art Director:
Accounts: B2B, B2C, A-Merken.
Branches: automotive, financiële dienstverlening, musea, non profit, travel, FMCG.
Awards: Webby Award, Lovie Awards, ADCN, International Design Award, Spin awards, Esprix Award.
Opleidingen: Art & Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Bereisbare regio Amsterdam.
Dienstverband: 32 uur beschikbaar (eventueel fulltime basis) voor een vast dienstverband, eventueel op interim/freelance basis.
Salarisindicatie: € 6.000/7.000,- op fulltime basis, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 90/120,- per uur afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.