Gewenste positie: een inhoudelijk verantwoordelijke strategische positie, waar hij kan meedenken op strategisch en operationeel gebied. Enerzijds met klanten over communicatiestrategieën en ontdekken van nieuwe proposities, eventueel met het bureau/opdrachtgever op management niveau:
Gewenst bureau: creatief strategisch of strategisch creatief gedreven en ambitieus bureau met een can do mentaliteit, vrijheid/verantwoordelijkheid, met z'n allen mooi werk maken, brainstormen en samenwerken.
Gewenste klant: impact gedreven organisatie met een open blik, wil graag veranderen, sterk cultuur gedreven, met oog voor maatschappelijke en duurzame impact.
Persoon/eigenschappen: visie, vakinhoudelijk sterk, strategisch en creatief, enthousiast, open toegankelijk, no nonsens, harde werker, betrokken en verantwoordelijk, coachende stijl van leidinggeven, pragmatisch.
Ervaring: >15 jaar in de reclame o.a. als Strategy Director / Client Services en Account Director bij gerenommeerde reclamebureaus (online/activatie/thema), waarvan de laatste 10 jaar lid MT:
Accounts: B2B, B2C / aansprekende A-Merken of merken die willen groeien: Non profit, Sport, Publishing, Automotive, Telecom, FMCG, Verzekeringen, Fashion, Finance.
Opleidingen: Communicatie; Intern op het gebied van strategie, Prince 2, Interactive media, Motivational leadership (hbo).
Awards: Spin Award, Cannes, SJP, SAN Accent en ADCN.
Talenkennis: Nederlands vloeiend, Engels uitstekend, Frans goed in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband, interim, freelance
Opzegtermijn: nvt.
Bereisbare regio: Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Den Bosch.
Salarisindicatie: € 7.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.