Gewenste positie: een creatieve, strategische positie als Creative Director:
Gewenst bureau/brand: tv-/media/reclamebranche of aan klantzijde in-house; succesvolle start-ups; affiniteit met lifestyle, entertainment, toys, gaming, sport, retail en fashion (internationale brands die cultureel impact maken).
Persoon/eigenschappen: Visie en diplomatie in één, multidisciplinair; creatief; rustig; realistisch; vertrouwenspersoon; probleemoplosser; teamplayer; gemakkelijk in de omgang; progressief; vernieuwend; nieuwsgierig en een innovatieve denker; kwaliteitsgericht; merkdenker. Combineert strategisch leiderschap met een hands-on creatieve visie. Weet merken internationaal te laten groeien en bouwt sterke, gemotiveerde creatieve teams. Een visionaire leider die merkverhalen vertaalt naar grootschalige, onderscheidende campagnes met aantoonbare resultaten. Signaleert wat de behoefte achter de vraag is, neemt een duidelijke positie in, en neemt iedereen mee in zijn visie.
Ervaring: > 20 jaar internationale ervaring in media, entertainment en streaming en bij een digital reclame/productiebureau. Heeft een indrukwekkend trackrecord in het bouwen van merken, teams en campagnes die impact maken:
Awards en Nominaties: diverse Internationale Awards; Promotion Marketing Association Reggie Award. Nominatie Lamp. Opleidingen: Graphic Design; 2D Design & New Media, Strategy Finishing School.
Talenkennis: Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift.
Bereisbare regio: Noord Holland/Midden Nederland.
Opzegtermijn: n.v.t.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband (interm/freelance is bespreekbaar).
Salarisindicatie: € 120K / € 125K afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.