Gewenste positie: een (eind)verantwoordelijke positie, bij voorkeur als Creative Director aan bureau of klantzijde:
Gewenst bureau/brand: Soort agency of branche: (digital) Reclamebureau, mediabureau, consultancy, activatiebureau, themabureau, communicatiebureau, PR bureau, productiemaatschappij, publishers of een combinatie hiervan.
Persoon/eigenschappen: allround Creative Director met grote liefde voor woord en beeld. Sterke co-creator. Er op gericht om het beste uit mensen en opdrachten te halen. Groot netwerk in alle disciplines die hier bij horen en tevens in mode, kunst en cultuur.
Leergierig, nieuwsgierig en ontwikkelingsgericht. Oplossingsgericht en daadkrachtig. Grote zelfkennis en stressbestendig.
Ervaring: > 20 jaar als Creative/ Art Director bij gerenommeerde internationale thema bureaus:
Accounts: B2B, B2C / A-Merken, start-ups in nagenoeg alle branches.
Brands: fashion, travel, lifestyle, purpose, social, sustainable.
Awards: SAN Accent, Esprix, Cannes Lion; Lovie; Effies; ADCN Lampen; SpinAward; FWA, Awwwards, Eurobest; Epica, New york festival, Clio Awards, Webby.
Opleidingen: hbo Advertising; Hyper Island Masterclass.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
Bereisbare regio: A’dam, internationaal.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband en op freelance/interim basis.
Salarisindicatie: € 100/150k,- per jaar, bruto op fulltime basis.
Tariefindicatie: afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.