Gewenste positie: een functie als Creatief team:
Gewenst bureau/branche: creatief en innovatief bureau of merk, prijswinnend en allround, geen discussie over on- en offline; zichtbaar werk voor merken die sense willen maken
Profiel/eigenschappen: doe niet zo moeilijk, creatief, communicatief, conceptueel sterk, effectief, stressbestendig, goed op elkaar ingespeeld, gemotiveerd, pro-actief, nieuwsgierig, teamplayers. Wij, denken, schrijven, kleuren, luisteren, bekritiseren, solderen, werken graag samen mee. Om dingen op te lossen. Moeilijke dingen makkelijk te maken. Houden van purpose maar maken net zo graag reclame. Make-shit-happen mentaliteit.
Ervaring: ruim 15 jaar ervaring als Creatief Team bij diverse reclamebureaus:
Accounts: Zeer uiteenlopend. Automotive, fastmovers, overheid, retail, NGO, tech, telecom.
Awards: diverse prijzen en nominaties, Spinawards, EFFIE, SAN, ADCN, Eurobest, Cannes Lions, D&AD.
Opleidingen: Bachelor Advertising, Willem de Kooning.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
Bereisbare regio: Noord Holland.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 6.000 / 6.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.