Gewenstproject: brand strategist/(merk)strategie voor ambitieuze brands & agencies:
Gewenst bureau/brand: Clubs die vanuit een sterke drive met multidisciplinaire teams aan inspirerende projecten werken.
Persoon/eigenschappen: onderzoekend, creatief, ‘life long learning’, intelligent, ondernemend & breed onderlegd
Ervaring: 10 jaar als Creatief Strateeg, Merkstrateeg, Head of- en Lead- bij verschillende creative agencies, in-house agencies en aan merkzijde:
Accounts: Breed scala aan A-merken als Google, American Express, Lucas Bols, Albert Heijn, Tommy Hilfiger en AccorHotels. Daarnaast ruime ervaring met start- en scale-ups in branches als e-commerce, technology, energy, health, mobility & logistics.
Opleidingen: Graphic Design, Master Applied Creativity & postgrad Innovative Leadership
Cursussen: Sweathead Strategy Summercamp & Planning Dirty Academy
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift
ICT kennis/ervaring:
Dienstverband: beschikbaar op freelance/interim basis voor maximaal 3 dagen per week
Opzegtermijn: medio februari beschikbaar
Bereisbare regio: Noord-Holland
Tariefindicatie: € 130,- per uur, €760,- per dag (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.